Bemanningschef till Feelgood Region Väst

Arbetsbeskrivning

Verksamhet

Hälsoföretaget Feelgood är ett av Sveriges ledande företag inom företagshälsa och friskvård. Vi erbjuder moderna och innovativa hälsotjänster, både lokalt och rikstäckande, till företag och organisationer. Vårt motto är att satsningar på medarbetarnas hälsa ska vara en lönsam investering genom ökad produktivitet och sänkta kostnader för ohälsa. Feelgood är ett rikstäckande företag med cirka 600 medarbetare och erbjuder hälsotjänster på 150 orter över hela riket, varav sextiotalet är egna anläggningar. Företaget grundades år 1995 och är noterat på Nasdaq OMX Stockholm, Small Cap.

Läs mer om verksamheten på www.feelgood.se

Uppdragsbeskrivning

Feelgoods vision är att ha Sveriges friskaste kunder
Region Väst innefattar idag 12 enheter och 120 medarbetare. Inom Feelgood sker arbetet i team med arbetsmiljö- och hälsoutveckling, rehabilitering och sjukvård för flera hundra kundföretag i ett flertal olika branscher. Positiv inställning, innovation, helhetssyn och en stark vilja att åstadkomma goda resultat kännetecknar vår kultur och arbetsgemenskap.

Tjänsten som bemanningschef är idag vakant och vi söker dig som vill vara med och säkerställa resultat och lönsamhet genom leveransstyrning och resursoptimering utifrån Feelgoods målsättningar.

Som bemanningschef har du ett nära samarbete med teamledare, försäljningschef samt regionchef. Du planerar, utvecklar och driver en effektiv leverans och resursoptimering. Du leder och utvecklar regionens teamledare och ansvarar för regionens leveransorganisation, affär och resultat inom företagshälsovård. Fem teamledare rapporterar direkt till dig. Du ingår i den regionala ledningsgruppen och rapporterar till regionchef för Region Väst. Du kommer att jobba med ett kunnigt team som brinner för hälsa och friskvård!

Vi söker dig som har minst 3-5 års ledarerfarenhet av leverans- och bemanningsstyrning från konsultverksamhet eller annat tjänsteföretag samt erfarenhet av komplex tjänsteförsäljning. En akademisk examen inom relevant område är krav. Erfarenhet från företagshälsovård är meriterande. Tjänsten innefattar resor 1-2 dagar i veckan till enheterna i regionen. För att lyckas och trivas i rollen bör du vara resultatdriven, positiv, ha en helhetssyn och vara innovativ. Du har förståelse för affär och optimering av resurser, är serviceorienterad, har god samarbetsförmåga samt organisationsförmåga. Ditt ledarskap kännetecknas av genomförandekraft och strategisk förmåga.

Vi välkomnar dig till en organisation som växer med mål att bli Sveriges ledande hälsoföretag.

Välkommen att söka tjänsten med registrerat CV och personligt brev via www.jerrie.se senast 25 maj. Urval och intervjuer sker löpande så ansök så snart som möjligt. Vid frågor kontakta rekryteringskonsult Maria Hörnestam, maria.hornestam@jerrie.se, 076-338 76 46.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringskonsult Helena Bruman
0735 40 52 62
Rekryteringskonsult Mia Roos-Jonsson
0723-282253
Rekryteringskonsult Monica Lönnbom
076 160 79 15
Rekryteringskonsult Helena Bruman
0735 40 52 62
Rekryteringskonsult Maria Hörnestam
076-3387646
Affärområdeschef Pierre Sander
0763-413411
Rekryteringskonsult Helena Bruman

Rekryteringskonsult Malin Persson
0735 12 44 98
Rekryteringskonsult Malin Persson
0735-12 44 98
Rekryteringskonsult Martin Dahlberg
076-3170741

Sammanfattning

  • Arbetsplats: JERRIE AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 9 maj 2014

Besöksadress

ODINSGATAN 9 VÅN 4
GÖTEBORG

Postadress

ODINSGATAN 9 VÅN 4
GÖTEBORG, 41103

Liknande jobb


Biträdande vårdenhetschef

18 oktober 2010

Vårdenhetschef Div. Primärvård Vo Psykosocial

19 november 2010

Enhetschef, vikariat

17 december 2010

Biträdande avdelningschef till slutenvård

6 oktober 2010