Byggnads A-kassa söker servicehandläggare till kontoret i Umeå

Byggnads A-kassa söker servicehandläggare till kontoret i Umeå

Arbetsbeskrivning

Är du den kommunikativa servicehandläggare vi söker?
Vill du vara med och ge våra 131 000 medlemmar den bästa servicen de kan få när det gäller a-kassan? Vi på Byggnads a-kassa behöver förstärkning och söker flera teknikdrivna och kommunikativa medarbetare som vill utbildas och utvecklas i rollen som servicehandläggare.
Det här är vi
Vi på Byggnads a-kassa har cirka 131 000 medlemmar som jobbar som byggnadsarbetare, målare och i vissa fall som egenföretagare inom måleriyrket. På våra kontor i Umeå, Borlänge, Stockholm, Helsingborg och Malmö arbetar ett 50-tal anställda i olika roller. Vårt huvudkontor finns i Stockholm.
Hos oss har vi fokus på att ge bästa möjliga service till våra medlemmar.
Det här söker vi
Nu behöver vi förstärkning på vårt kontor i Umeå och söker därför två serviceinriktade, teknikdrivna och kommunikativa medarbetare som kan växa in i rollen som servicehandläggare.
Som servicehandläggare möter du medlemmar som behöver din hjälp att trygga ekonomin under en period av arbetslöshet. Där ger du professionell och personlig service. Arbetet ställer stora krav på förmågan att ta in och analysera information men också på att kunna arbeta effektivt och strukturerat.
Kunskaper och erfarenhet
Vi tror att du tidigare har jobbat inom kundtjänst eller inom ett annat serviceyrke. Vi sätter stort värde i dina kommunikativa egenskaper och ser gärna att du hanterar både svenska och engelska och kanske även ytterligare något språk både i tal och skrift. Dessutom har du goda kunskaper i informationssökning och är van vid att använda e-tjänster. För att passa i rollen ser vi också att du är flexibel, noggrann och ansvarstagande.
Att kunna möta människor i olika livssituationer på ett professionellt sätt med en öppen och ödmjuk attityd är en förutsättning för arbetet.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och eftersträvar mångfald när det gäller ålder, kön och kulturell bakgrund.
Du erbjuds
Vi erbjuder ett spännande och utvecklande arbete och fina förmåner. Vi arbetar 37,5 timmar per vecka och genom vårt kollektivavtal med Handels har vi både friskvård och lunchförmån. Tjänsten är på heltid och tills vidare. Vi tillämpar sex månaders provanställning. Tillträde sker efter överenskommelse.

Sammanfattning

Postadress

Törelvägen 4
UMEÅ, 90628

Liknande jobb


Servicekoordinator - Scanjet i Sjöbo

30 november 2023

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

15 december 2023

Lotsplanerare, Gävle

Lotsplanerare, Gävle

13 december 2023