Chefsassistent till ISAB i Nykvarn

Chefsassistent till ISAB i Nykvarn

Arbetsbeskrivning

Till ISAB i Nykvarn söker vi en självständig och hjälpsam chefsassistent för ett uppdrag över sommaren. Du kommer även att vara behjälplig med diverse administrativa och koordinerande frågor. Du behöver vara tillgänglig för tillträde omgående och vilja arbeta över sommaren.

Södertälje Industriservice AB, ISAB, utför förebyggande och avhjälpande underhåll samt reparationer till större verkstadsindustrier. ISAB har precis flyttat till nya lokaler i Nykvarn strax utanför Södertälje och har hela Mellansverige som arbetsområde. ISAB växer just nu mycket framgångsrikt och expanderar verksamheten.



Arbetsuppgifter

Du kommer att arbeta i en bred och varierad roll inom service, logistik och administration. Du kommer att arbeta som spindeln i nätet och fokusera på att stötta en av cheferna i företaget.

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera:

- Ta emot och besvara telefonsamtal och mail
- Koordinera och hålla koll på kalender, kundbesök och resor
- Ta emot och registrera ordrar och beställningar
- Planera och koordinera uppdrag
- Planera och hålla koll på sommarbemanning
- Ta emot och aktivera anställningsavtal och andra viktiga dokument






Kvalifikationer

Du bör ha några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och en bred förståelse för administration, service och logistik. Det är meriterande att ha arbetet i industrimiljö.

- Goda kunskaper i Office-paketet är ett krav
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav


Personliga egenskaper

Vi söker dig som är noggrann och ansvarstagande. Det är viktigt att vara serviceinriktad och pedagogisk och på ett enkelt sätt kunna förklara och besvara frågor från medarbetare, kunder och leverantörer. Vi söker dig som är social, öppen och positiv. Du ska vidare vara flexibel och prestigelös. Sist men inte minst så har du skinn på näsan.



Mer om tjänsten

- Tillsättning: omgående och fram till slutet på augusti med möjlighet till förlägning
- Omfattning: heltid
- Placering: Nykvarn, nära pendeltåg och bussar
- Uppdraget är ett konsultuppdrag och du kommer att bli anställd hos oss på Andara Group.




Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andara.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.

Varför jobba på Andara Professionals?

Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.



Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.



Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Andara Professionals
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 maj 2022
  • Ansök senast: 17 juni 2022

Liknande jobb


28 augusti 2023

Chefssekreterare sjukhusledningen

Chefssekreterare sjukhusledningen

22 augusti 2023

Chefsassistent

Chefsassistent

21 augusti 2023