Ekonom/Controller sökes till kund i centrala Varberg

Ekonom/Controller sökes till kund i centrala Varberg

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Arbetet sker på plats på vårt kontor på Otto Torells gata 3 i Varberg, under perioden 2020-11-16 till och med 2021-02-19, vi tillhandahåller kontorsplats och dator. Arbetet om 75 % kan förläggas måndag-torsdag 8-17 alternativt måndag-fredag 8-15 med lunch 12-13.

Bokslutsarbete enligt K3 inklusive årsredovisning
Löpande bokföring
Intern kontroll
Kontoavstämning
Motpartsavstämning
Statistik/nyckeltal
Annan ekonomisk uppföljning och administrativt arbete


Din profil
Akademisk examen inom ekonomi
2-3 års erfarenhet av bokslutsarbete
Prestigelöst förhållningssätt då vi är en mindre avdelning som hjälps åt med stort som smått.

Vi använder Visma Business som ekonomisystem, erfarenhet av detta är ett plus. Likaså är erfarenhet av koncernredovisning är ett plus, men inget krav.


Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus

Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn

Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Sverige AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 oktober 2020
  • Ansök senast: 15 november 2020

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Fleminggatan 7
Stockholm, 10425

Liknande jobb


24 mars 2010

Controller

24 augusti 2010

Ekonom/Controller

7 maj 2010