Handläggare till attraktiv myndighet

Handläggare till attraktiv myndighet

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du handläggare med minst 1 års erfarenhet? Då har vi ett såväl socialt som omväxlande uppdrag för dig. Med start den 8 juni kan ditt nästa uppdrag bli hos en av våra attraktiva kunder i Östersund. Här sitter du med ett team kollegor som du både kan samråda och samarbeta med. Men du har också mycket kontakt med andra utanför myndigheten. Väcker dessa rader ditt intresse? Då hoppas vi på din ansökan, så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan! 
 
Vår kund är en välkänd myndighet som finns centralt i Östersund. Hit tar du dig enkelt med bil, kollektivtrafik eller varför inte en promenad om du bor i stan? Vi sitter i såväl öppna som trevliga kontorslandskap och du samarbetar främst med kollegorna i gruppen. En viktig del i rollen som handläggare blir att hantera inkommande samtal där du vägleder och hjälper personer till att hitta rätt information. Du bör därför trivas i en roll där du får vara social och serviceinriktad. Introduktionen sker på plats där du får lära dig mer om både system och uppgifter. 

Ansvarsområden
Kontakt med sökande via telefon, mail eller liknande, där du ger råd, vägledning och information. 

Arbetstider
Heltid där arbetstiderna är dagtid mån-fre. Med start 8 Juni och med uppdrag t.o.m 31/12 (därefter är förlängning av uppdraget möjligt). 



Kvalifikationer


Minst 1 års erfarenhet av liknande arbete och högskoleutbildning (eller motsvarande utbildning). 
Stor vana av att hantera flera olika datasystem och navigera mellan dessa.
Goda färdigheter i Microsoft Office-paketet. 
Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift. 

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och som person är du bra på att kommunicera med andra, lösa uppkomna problem och lära dig nytt. Vi tänker att du är strukturerad och analytisk. Är du dessutom bra på att samarbeta, ta egna initiativ och bygga bra relationer? Då kommer du att trivas hos oss.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Ansökan
Sista ansökningsdag: 2020-06-19, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. 


För information: Ingela Gulliksson, ingela.gulliksson@randstad.se 



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 maj 2020
  • Ansök senast: 20 juni 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Servicekoordinator - Scanjet i Sjöbo

30 november 2023

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

15 december 2023

Lotsplanerare, Gävle

Lotsplanerare, Gävle

13 december 2023