Handläggare till kund i Karlskrona

Handläggare till kund i Karlskrona

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi en handläggare till vår kund i Karlskrona. Har du en relevant eftergymnasial utbildning på minst 1 år, goda kunskaper i Microsoft Office-paketet och tidigare erfarenhet från handläggning? Då har vi ett såväl socialt som omväxlande uppdrag för dig. Med start 1/4 -2020 och för en tid om 6 månader. 

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss

Ansvarsområden
Uppdraget handlar om att handlägga och fatta beslut samt vara ett stöd för ordinarie utredare genom att utföra diverse administrativa moment. I ditt dagliga arbete kommer du bland annat hantera fakturor, granska ansökningar och ta hand om ärendehanteringen i olika digitala system. Tillsammans med dina kollegor kommer du ta fram underlag till beslut. 

Arbetsuppgifterna förutsätter ett kundorienterat förhållningssätt. Uppdraget som handläggare ställer krav på flexibilitet då tempot är högt och att man som handläggare utreder många ärenden parallellt. För att lyckats i rollen krävs ett strukturerat arbetssätt samt en förmåga att prioritera och handskas med sin stresstålighet.

Arbetstider
Heltid, med start 1/4 - 2020. 

Arbetstider: kontorstider, måndag - fredag 

Kvalifikationer
Kvalifikationer.

• Fullständiga gymnasiebetyg
• Relevant eftergymnasial utbildning på minst 1 år
• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Goda kunskaper i svenska språket, tal och skrift

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
Ansökan.

Sista ansöknings datum 2020-03-13, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Kontakta Melinda Nilsson.  melinda.nilsson@randstad.se.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 mars 2020
  • Ansök senast: 13 mars 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Servicekoordinator - Scanjet i Sjöbo

30 november 2023

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

15 december 2023

Lotsplanerare, Gävle

Lotsplanerare, Gävle

13 december 2023