handläggare/kundtjänstmedarbetare till Nyköping

handläggare/kundtjänstmedarbetare till Nyköping

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av att självständigt besvara frågor via telefon, i kundtjänst eller liknande? Söker du meriterande erfarenheter från statlig verksamhet? Då vill vi ha kontakt med dig! Just nu söker vi handläggare till Skatteverket i Nyköping. Ansök snabbt och enkelt direkt i mobilen genom att svara på några frågor nedan! CV behövs inte.

Som handläggare kommer du arbeta hos Skatteverket i Nyköping inom folkbokföringsområdet. Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen handla om att självständigt besvara allmänna frågor via telefon inom hela folkbokföringsområdet. Vi söker dig som är serviceinriktad och snabbt kan anpassa dig till olika situationer som kan uppstå. Vi ser att du tycker om att arbeta med människor och har ett vänlig bemötande, även under stressiga förhållanden samt en förmåga att lyssna av och förstå behov hos andra. Låter det som du? Tveka inte, skicka in dina ansökan redan idag!

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Självständigt besvara allmänna frågor via telefon inom hela folkbokföringsområdet.

Arbetstider
Uppdragets startdatum är så snart som möjligt dock senast 2021-06-29 och beräknas pågå till och med 2021-09-30. Med möjlighet till förlängning om 3 månader. 
Heltid 100%. 8 timmars arbetsdag med 30 min lunch. 
Arbetstiderna kommer förläggas mellan kl. 07:45-18:15.

Kvalifikationer
Till konsultuppdraget som administratör hos Skatteverket i Nyköping söker vi dig som har: 

 Avslutad gymnasieutbildning, eller likvärdigt, med godkända betyg.
 Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete. Exempelvis inom service. 
 Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt system. Med goda kunskaper avses att obehindrat navigera i MS Office programvaruprodukter.
 Goda kunskaper i svenska avseende tal och skrift. Med goda kunskaper avses att obehindrat tala och skriva på svenska samt tillgodogöra sig information.
 Minst två (2) månaders arbetslivserfarenhet från telefonkundtjänst under de senaste arton (18) månaderna räknat från sista anbudsdag. Med telefonkundtjänst avsees att arbetets huvudsakliga arbetsuppgift bestått i att per telefon besvarat frågor via inkommande samtal.


Som person ser vi att du känner igen dig som positiv, serviceinriktad, kundorienterad. Du har en god kommunikativ förmåga, ett bra bemötande både mot kunder och kollegor samt inger förtroende. Du kan arbeta självständigt, men samtidigt ha mycket god förmåga att samarbeta. Du stimuleras av att arbeta i ett högt tempo, är noggrann, ansvarstagande och respekterar schemalagda tider.

Låter det som du? Sök tjänsten idag!

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
Ansök snabbt och enkelt direkt i mobilen genom att svara på några frågor. CV behövs inte! 
Sista ansökningsdag 2021-06-28, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Alice Lindell, alice.lindell@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 juni 2021
  • Ansök senast: 28 juni 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Servicekoordinator - Scanjet i Sjöbo

30 november 2023

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

15 december 2023

Lotsplanerare, Gävle

Lotsplanerare, Gävle

13 december 2023