KMA ansvarig för uppdrag till Bravida i Jönköping

KMA ansvarig för uppdrag till Bravida i Jönköping

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Som KMA-ansvarig hos Bravida kommer du ha en viktig roll i att säkerställa verksamhetens efterlevnad av lagkrav och säkerhetsstandarder genom att skapa en gemensam grund för att miljö-, kvalitet- och arbetsmiljöarbetet. Din roll är att driva förbättringsarbetet, initiera, samordna, analysera, utveckla, förbättra och följa upp miljö- kvalitets- och arbetsmiljöledningssystem, projekt och aktiviteter inom uppdraget. Arbetet som KMA ansvarig är fullt av utmaningar. Ingen dag är den andra lik och tillsammans med projektledare driver du organisationen framåt, det är just därför det är så roligt.

Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet av KMA-arbete eller inom en liknande verksamhet. Du har en stark analytisk förmåga och är van vid att arbeta självständigt, samtidigt som du är en lagspelare med god samarbetsförmåga. Som person är du handlingskraftig, självständig och driver målmedvetet arbetet framåt. Du är mycket kommunikativ och har lätt att anpassa ditt sätt att presentera, engagera och övertyga olika målgrupper. Du arbetar systematiskt med höga krav på kvalitet och har tidigare erfarenhet av projektarbete. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet i denna rekrytering och för att vara rätt för rollen är du en teamorienterad person. Du har goda kunskaper i Officepaketen och kommunicerar obehindrat på svenska i både tal och skrift.

Du erbjuds
En utvecklande roll i ett nära samarbete med ett starkt team av erfarna projektledare som har som mål att leverera högsta kvalitet. Här erbjuds du en stimulerande arbetsmiljö med möjlighet till att utvecklas både personligt och professionellt. Tjänsten ingår i vår konsultverksamhet, vilket innebär att du kommer vara anställd på Jurek men arbeta hos Bravida och vara stationerad i Jönköping. Det är ett heltidsuppdrag som förväntas starta omgående och för rätt person finns det möjlighet till anställning efter 6 månader. Arbetstiderna är 8-17 och det finns möjlighet till hemarbete två dagar i veckan.

För ytterligare information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef felicia.pettersson@jurek.se eller mikaela.danilovic@jurek.se. Vi tar inte emot ansökningar på mejl. 

Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 maj 2023
  • Ansök senast: 27 maj 2023

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


Servicekoordinator - Scanjet i Sjöbo

30 november 2023

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

15 december 2023

Lotsplanerare, Gävle

Lotsplanerare, Gävle

13 december 2023