Kundansvarig - personlig assistans

Arbetsbeskrivning

Annas Assistans är ett ungt och nydanande företag verksamt inom personlig assistans. Vi strävar alltid efter att ge både vår personal och våra kunder hög kvalitet och stort engagemang. Verksamheten är rikstäckande och bedrivs via lokalkontor runt om i landet. Läs mer om oss på www.annasassistans.se

Vi söker nu en ny kundansvarig till vårt huvudkontor i Stockholm. På huvudkontoret sitter en trevlig och ung personalgrupp med en bred erfarenhet inom assistans.

Som kundansvarig ansvarar du både för dina kunders utförda assistans samtidigt som du på ett positivt och engagerande sätt ska leda assistenter i olika uppdrag.

Arbetsuppgifterna innebär bl.a.:
- Personlig kontakt med både kunder och assistenter
- Rekrytering och utbildning av assistenter
- Kontakt med myndigheter och organisationer rörande assistans
- Kontinuerligt arbetsmiljöarbete samt uppföljning
- Kontinuerligt kvalitetsarbete samt uppföljning

Som kundansvarig ska du:
- ha erfarenhet och ett stort intresse av att arbeta inom personlig assistans
- vara utbildad socionom
- glad, trevlig och driven

Skicka oss ditt CV och ett personligt brev. De ansökningshandlingar som du skickar till oss läses av personal på Annas Assistans.

Kontaktpersoner på detta företaget

Olof Lorentzon
0-0
Olof Lorentzon
0-0
Gustaf Lorentzon

Rafael Rafael
0-0
Anders W
0-0
Anders Wåhrberg
0-0
Rafael Flores
0-0
Rafael
0-0
Anders Wåhrberg
0-0
Henning -
0-0

Sammanfattning

Besöksadress

Roslagsgatan 50 A
None

Postadress

Danderydsgatan 28
STOCKHOLM, 11426

Liknande jobb


Biträdande enhetschef

Biträdande enhetschef

3 maj 2024

Verksamhetschefer till LSS bostäder i Haninge kommun

Verksamhetschefer till LSS bostäder i Haninge kommun

3 maj 2024

Enhetschef hemtjänst

3 maj 2024