OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ArbetsuppgifterVi söker en nyfiken, strukturerad och inspirerande koordinator/assistent som vill arbeta i en global organisation med särskilt fokus på dokumentation.
Roll och ansvarsområden:
Som Management Assistant kommer du att stödja en enskild chef i deras dagliga administrativa arbete.
Samla in och organisera information som behövs för konferenser, tal och rapporter enligt chefens önskemål.
Redigering, korrekturläsning, formatering, dokumentdesign/produktion, ifyllande av formulär och datainmatning.
Planering och samordning av möten, kalenderhantering och researrangemang.
Ta emot och vidarebefordra meddelanden från interna och externa parter.
Hantera chefens tid och interaktion med interna och externa kontakter.
Självständigt hantera små projekt eller administrativa processer med begränsad tillsyn.
Ge coachning och granska arbetet för lägre nivåer av professionella.
Som koordinator för delegationer och dokumentation kommer du att ansvara för att följa upp och rapportera status för alla delegationer inom den globala Complete Vehicle (CV)- och Electromobility (EMOB)-organisationen på Group Trucks Technology (GTT)-nivå.
Identifiera olika typer av delegationsdokument, processer och metoder.
Definiera en process och ett system för att säkerställa att alla delegationer är uppdaterade enligt ett definierat schema.
Identifiera olika delegationsprinciper per plats och förbättra arbetsmetoderna kring delegationer framöver.
Samarbeta med ansvariga personer på respektive plats för att skapa en framgångsrik struktur, process och arbetsmetodik.
Tjänsten rapporterar till Director of Business Operation and Services inom Complete Vehicle-organisationen på Group Trucks Technology.
Kvalifikationer Du har omfattande erfarenhet som Business Assistant eller flera års erfarenhet av en liknande roll.
Du är van vid att arbeta i en snabb och föränderlig miljö.
Du har kunskap om olika delegationsprinciper, fördelning av arbetsmiljöansvar, roller inom elsäkerhet etc.
Du är skicklig i samtliga Microsoft Office-applikationer.
Du behärskar både svenska och engelska flytande i tal och skrift.
Personliga egenskaper
Vi söker dig som är ivrig att lära, har ett proaktivt förhållningssätt till att lösa dagliga problem och som alltid har en serviceinriktad attityd. Du har förmågan att skapa förtroende runt dig och påverka andra med rätt inställning och företagskultur. Vidare är du analytisk, organiserad och har stor noggrannhet i ditt arbete.
Förmågan att planera och prioritera med en flexibel inställning och hög integritet är andra egenskaper vi värdesätter. Dina analytiska färdigheter är utmärkta, och du trivs med att arbeta självständigt såväl som i team. Dina utmärkta kommunikationsfärdigheter, både skriftliga och muntliga, gör dig effektiv och självsäker i ditt arbete samt i samarbeten med olika intressenter på olika nivåer.
När du blir en av ossSom konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension.
Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet.
Tillträde och ansökan
Heltid, 40h/v. Vår kund önskar omgående och uppdraget förväntas löpa till och med 2025-12-31. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Göteborg. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.
Kontaktpersoner på detta företaget
Hanne Widemar
0723990919
Malin Jagerholm
08 410 38 998
Erika Bjäråker
0703732446
Erika Bjäråker
0703-732446
Elise Engström
0768-688595
Emelie Johansson Ljuhs
0723-990920
Malin Jagerholm
0706-69 57 21
Malin Jagerholm
070 669 57 21
Catrin Fjellström
08-41038997
Malin Jagerholm