OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Blackebergs vårdcentral är en väletablerad husläkarmottagning som ligger centralt i Blackeberg precis bredvid tunnelbanestationen och torget. Under året har vi genomgått stora förändringar bland annat med införande av Lättakuten och uppfräschning av hela mottagningen. Vi kommer framöver att fortsätta utvecklas på flera plan. Vi har idag drygt 9000 personer listade hos oss.
Utöver husläkarmottagningen finns även distriktssköterskemottagning, BVC, psykosocialmottagning, vaccination, laboratorium, specialistmottagningar för diabetes, astma/KOL, högt blodtryck, Waranbehandling och hälsa/livsstil. Vårdcentralen är dessutom HBTQ-diplomerad och ISO-certifierad i miljö och kvalité.
ARBETSBESKRIVNING
Vi erbjuder dig som är medicinsk sekreterare ett spännande och omväxlande arbete där du i receptionen blir vårt ansikte utåt och registrerar du patienter, tar betalt, bokar tolk etc. För övrigt arbetar du med sedvanliga läkarsekreteraruppgifter så som journalskrivning i Take Care, remisshantering etc. Tjänsten innebär även posthantering, att dokumentera från våra möten samt andra administrativa arbetsuppgifter.
ANSTÄLLNINGSFORM
Tillsvidareanställning (med 6 månaders provanställning)
80-100%
Månadslön
VI ERBJUDER
En trygg anställning genom kollektivavtal och försäkringar
Friskvårdsbidrag
Individuell lönesättning
Personlig kompetensutveckling
KVALIFIKATIONER
Du är utbildad medicinsk sekreterare
Du kan Take Care
Meriterande är tidigare erfarenhet av arbete som medicinsk sekreterare och vana från receptionsarbete.
Önskvärt med kompetens om och intresse av sociala medier
PERSONLIGA EGENSKAPER
Vi söker dig som är serviceinriktad, flexibel, glad, positiv, stresstålig, lugn och noggrann. Du är strukturerad, ansvarstagande och innovativ. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Du tycker att våra värderingar ? ärlighet, prestigelöshet och engagemang, stämmer överens med dina. Du ser till att trivas på jobbet.
ÖVRIG INFORMATION
Blackebergs vårdcentral ingår i Legevisitten AB. Legevisittens affärsidé är att bedriva verksamhet inom hälso- och sjukvård med hög tillgänglighet och helhetsperspektiv. Legevisitten har norska rötter och bedriver idag 30 verksamheter i Stockholms och Värmlands län, med över 400 anställda. Våra värderingar ärlighet, prestigelöshet och engagemang leder och genomsyrar all verksamhet. De verksamheter vi bedriver består av vårdcentraler, barnmorskemottagningar, barnavårdscentraler, primärvårdsrehabilitering, läkare i särskilda boenden, avancerad sjukvård i hemmet, jourläkarverksamhet, hemtjänst samt en geriatrisk avdelning och en specialiserad palliativ slutenvårdsenhet. Legevisittens verksamheter är ISO-certifierade i miljö och kvalité.
Tillträde enligt överenskommelse.
Varmt välkommen med din ansökan!
KONTAKT
Frågor om tjänsten besvaras av enhetschef Cecilia Rickardsson, 08-505 789 15.
Vi undanber oss all kontakt med annonserings- och rekryteringsföretag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anders Nilsson
08-505 789 27
Sandra Lindlöf
Ninita Söderberg
08-554 42313
Malin Sundelin
070-160 85 50
Petter Nordenhäll
070-1602890
Sandra Lindlöf
070-160 28 19
Birgitta Öberg
Mikael Hedendahl
070-5846035
Katrin Rova
070-1602860
Katrin Rova
070-160 28 60