Nämndsekreterare/Planadministratör

Arbetsbeskrivning

ARBETSUPPGIFTER Samhällsbyggnadskontoret svarar för plan- och byggfrågor, miljö- och hälsoskydd, mark- och exploateringsfrågor m.m.Vi söker dig som är social och van vid att ha många bollar i luften, samtidigt som du arbetar med allmänna administrativa funktioner.Du har god samarbetsförmåga och social kompetens samt har stort sinne för ordning och reda.Viss GIS-kompetens är meriterande då kontoret allt mer utvecklar olika funktioner med hjälp av GIS.Tjänsten innebär också mycket kontakt med våra kunder. Tjänsten innefattar två övergripande funktioner: 1.Nämndsekreterarfunktion för samhällsbyggnadsnämnden med tillhörande nämndsadministration.2.Planassistentfunktion innebärande administrativ hantering av samhälls- byggnadskontorets detaljplaner. Meriterande är relevant högskoleutbildning.Vi söker dig som - har vana av att kommunicera på ett enkelt och tydligt sätt - har erfarenhet och intresse av att arbeta i en politiskt styrd organisation - är strukturerad och noggrann Stor vikt läggs vid personliga egenskaper.Trosa kommun ser det som självklart att kunna kombinera privat- och yrkesliv.Vi tillämpar flexibel arbetstid.

Sammanfattning

Liknande jobb

Vik utredare/utvecklingsledare, 100 %

23 augusti 2010

HANDLÄGGARE

15 februari 2010

11 februari 2010