OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är auktoriserat. Till vår uthyrningsverksamhet söker vi en Projektadministratör på halvtid. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att sköta administrativa uppgifter inom projekt.Till exempel kommer du att skriva protokoll, delta i möten, boka möten och konferenser, administrera rutiner och fungera som datorsupport.Tjänsten innehåller en hel del arbete med applikationer.Du kommer att vara uthyrd till Astra Zeneca i Mölndal.Uppdraget är på halvtid med start omgående, varaktighet tills 1/5 2008. Vi söker dig som har utbildning inom det administrativa området eller dig som är läkarsekreterare.Då du kommer att delta i ett globalt team har du mycket goda kunskaper i engelska, såväl i tal som i skrift.Har du tidigare erfarenhet av arbete på ett internationellt företag är detta positivt.Mycket goda datakunskaper är ett krav. Adecco strävar efter en frisk och välmående personalstyrka som är stimulerad i sitt arbete och erbjuder därför sin personal bland annat friskvårdsbidrag. Intervjuer kommer att hållas löpande, så välkommen med din ansökan redan idag!