Insitepart söker Supportmedarbetare till Kicks E-handel

Arbetsbeskrivning

Om Kunden 

Åhléns lager i Jordbro är en kundfokuserad organisation med högt arbetstempo, ett smidigt samarbete och stor flexibilitet.

Vi distribuerar varor till Åhléns alla varuhus och e- handelskunder samt till Kicks. Åhléns Distributionscentral hanterar och administrerar all godsdistribution för samtliga enheter på Åhléns och Kicks i Sverige, Norge och Finland. Vi sköter också hela den operativa hanteringen av Kicks E-handel som har funnits i snart 6 år och vuxit konstant. Vi är i ett expansivt skede där vi behöver ändra struktur på vår organisation samtidigt som vi investerat i ny utrustning som kräver helt andra processer. 

Arbetsbeskrivning

Åhléns behöver hjälp med att på olika sätt supporta och stötta kundtjänst på kicks som i sin tur finns för att hjälpa våra E-handelskunder. Du blir kundtjänsts kontakt på lagret för att de ska kunna hjälpa slutkunden bättre. Du kommer bla att hantera och administrerar omskikck av paket, söka beställningar som det blivit fel på och sköta olika typer av problemlösning. Du kommer också vara delaktig i saldo-säkerhet och saldofrågor. Du får i uppdrag att forska i saldodifferenser. Vi har ett nytt paternosterverk som behöver vårdas vad gäller saldo och kvalitet på register. Du kommer att bli delaktig i det arbetet. Du kommer också vara del i administration och kontroll av inleverans till Kicks E-handel följa upp att vi fått det vi ska, stämma av och kontrollera, följa upp fel och avvikelser och återkoppla samt sköta avstämning av inlägg och säkerställa saldon. Viss preparation för vidare inlägg i vårt paternosterverk är också uppgifter för support kundtjänst.

Erfarenhet

Vi söker dig som i dagsläget arbetar inom lager / logistik. Som person är du noggrann, flexibel och har ett organiserat arbetssätt. Vidare är du serviceminded samt har ett trevligt bemötande i kontakten med dina kollegor. För tjänsten krävs god administrativ förmåga och har du tidigare erfarenhet från att jobba med E-handel så är det mycket meriterande.

Detta är en heltidstjänst med tillträde så snart som möjligt dock senast 22 september. Tillsättning kommer att ske så snart vi hittat rätt kandidat. Tidigare erfareneht från att ha jobbat med E-handel är mycket meriterande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Stockholm Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Timlön
  • Heltid. Tillträde: Omgående Provanställning t.o.m. 2018-03-01
  • Publicerat: 7 september 2017

Postadress

Sankt Eriksgatan 113 2TR
Stockholm, 11343

Liknande jobb


5 mars 2024

Lager och administration - Lund

Lager och administration - Lund

22 februari 2024

Kundmottagare/ Teknisk support

Kundmottagare/ Teknisk support

12 februari 2024