Lageradministratör sökes till kund i Järfälla!

Arbetsbeskrivning

Om oss
Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se

Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden.

Vad vi erbjuder dig
Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap. Hos oss träffar du din chef varje vecka, i många fall varje dag.

Dina arbetsuppgifter
Aditro Logistics Staffing är nu på jakt efter en duktig lageradministratör till vår kund som har verksamhet belägen i Järfälla norr om Stockholm.

Din plats kommer att vara på företagets administrativa avdelning där first-line support, reklamation samt övriga administrativa ärenden sker. Vi ser gärna att du tidigare arbetat i en adminstrativt roll och med kundkontakt, har du även erfarenhet av lagermiljö är detta meriterande.

Dina dagliga arbetsuppgifter kommer vara av administrativ art och mycket arbete sker i företagets olika system. Du kommer ingå i vår kunds administrativa grupp där din erfarenhet kommer byggas upp succesivt för att till slut vara en fullfjädrad administratör där reklamationsarbete är den största delen av ditt dagliga arbete. Vi ser det som meriterande om du tididare har arbetat i system som Movex eller SAP men det är inget krav. Arbetet ställer stora krav på god problemlösningsförmåga och god kommunikationsförmåga så vi ser gärna att du besitter erfarenhet av situationer som ställt krav på just dessa förmågor.

Du kommer bli anställd av Aditro Logistics för att sedan vara uthyrd till vår kund. Uppdraget är löpande och tjänsten omfattar heltid, arbetstiderna är även förlagda till dagtid. Till en början kommer du som startar tjänsten genomgå en grundlig utbildning på företagets olika avdelningar såsom godsmottagning, plock och utlastning för att lära dig sortiment på företagets produkter samt det logistiska flödet. Under utbildningen följer du respektive avdelnings skifttider så dag samt kvällsjobb förekommer.

Din profil
Vi ser gärna att du har erfarenhet av administration, helst i lagermiljö men även av att du har erfarenhet av kundbemötande från en kundtjänst eller liknande. Du får gärna vara i början av din karriär men arbetat med liknande arbetsuppgifter minst ett år. Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet av reklamationsarbete men det är inget krav. Du arbetar självklart med lätthet i olika system och har god datorvana. Vidare är du en teamplayer som strävar efter att utvecklas i ditt dagliga arbete!

Urval sker löpande och för rätt kandidat sker tillsättning omgående!

Kontaktpersoner på detta företaget

Jonas Edenholm

Miad Hassoun

Nicole Eriksson

Jonas Edenholm
072-7274404
Ayhan Turan

Per Borgegård

Daniel Berglind

Moa Sarstedt

Jonas Edenholm

Hanna Borgelsson

Sammanfattning

Besöksadress

Hammarby fabriksväg 23, Stockholm
None

Postadress

Hammarby fabriksväg 23
Stockholm, 12030

Liknande jobb


5 mars 2024

Lager och administration - Lund

Lager och administration - Lund

22 februari 2024

Kundmottagare/ Teknisk support

Kundmottagare/ Teknisk support

12 februari 2024