Smith & Nephew i Göteborg söker Administratör/Koordinator

Smith & Nephew i Göteborg söker Administratör/Koordinator

Arbetsbeskrivning

Just nu söker vi på TEMP-TEAM en ny talang med kompetens inom administration, kundservice och godshantering till rollen som Administratör/Koordinator hos Smith & Nephew - ett mångsidigt företag inom avancerad medicinteknik och ledande inom bl.a. ortopediska implantat, sårbehandling och idrottsmedicin.

Vi tror att du är en kommunikativ och positiv person som drivs av att få ta eget ansvar och att vara en viktig kugge i ett stort maskineri. Stämmer det in på dig? Skicka in din ansökan redan idag!

Rollen
Som Administratör/Koordinator kommer du att planera, koordinera och boka instrument låneset och konsignationer som placeras ute hos kunder och som används vid operationer. Rollen är dynamisk och bjuder på variationsrika arbetsdagar med stora möjligheter att utveckla dina yrkeskunskaper.

I jobbet ingår till exempel att
• Ansvara för ut- och inleveranser av produkter från lagret, bygga instrumentset och fylla på befintliga set. Här är det viktigt att säkerställa att produkter skickas i god tid inför demos av säljare/operationer.
• Ansvara för service och reparationsprocessen.
• Support till kunder via telefon och mail och ge support till den interna säljorganisationen i samband med kurser och utställningar.
• Inventering av lager

Du erbjuds
På Smith & Nephew erbjuder vi samtliga anställda goda möjligheter till kompetensutveckling – och därigenom en chans att växa såväl privat som professionellt.
Sök tjänsten idag!

Din profil
Till rollen som Administratör/Koordinator söker vi framförallt dig som är en kommunikativ och positiv person som motiveras av att få ta eget ansvar och att vara en viktig kugge i ett stort maskineri. För att komma in i rollen så snabbt som möjligt är det viktigt att du har tidigare erfarenhet av lagerarbete och gärna erfarenhet av teknisk administration och service. Utöver det är det en stor fördel om du har viss branscherfarenhet och har erfarenhet av att arbeta i nära samarbete med en säljorganisation.

Vi ser att du som söker:
• har god systemvana inom Office och meriterande om du har kunskaper inom SAP eller liknande ERP system
• talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.

Bra att veta!
Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av TEMP-TEAM men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund.

Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Calle Odén på telefonnummer: 0708582374 eller via e-post: cod@temp-team.se. Sök tjänsten senast 2020-04-10. Vi arbetat med ett löpande urval så vi kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Kontaktpersoner på detta företaget

Christian Lindström

Daniel Hilvardén

Johanna Herrlander

Daniel Hilvardén
040-611 07 70
Daniel Hilvardén
040-611 07 68
Gunde Algebäck

Sanny Malmberg
040-611 07 61
Eva Engelbertsen
031-632078
Johanna Herrlander
0406110765
Eva Engelbertsen

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TEMP-TEAM Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 mars 2020
  • Ansök senast: 12 april 2020

Besöksadress

Nordstadstorget 6, Göteborg
None

Postadress

Nordstadstorget 6
Göteborg, 41105

Liknande jobb


5 mars 2024

Lager och administration - Lund

Lager och administration - Lund

22 februari 2024

Kundmottagare/ Teknisk support

Kundmottagare/ Teknisk support

12 februari 2024