Warehouse Administrator

Warehouse Administrator

Arbetsbeskrivning

Är du driven, analytisk och vill ha en administrativ roll i ett globalt bolag? Vi söker nu en administratör till vår lagerverksamhet i Falkenberg! Rollen är ett vikariat under ett år med goda chanser till förlängning.
Som lageradministratör arbetar du bland annat annat med att säkerställa lagersaldo och hög fyllnadsgrad, skapa och ta emot transportordrar, FIFO uppföljning och administration av kassationer och returer.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter
• Säkerställa en effektiv och saldosäker administration av vår lagerverksamhet som möjliggör hög servicegrad samt kostnadseffektiv lagring.
• Upprätthålla en konstruktiv och professionell kommunikation och samarbete med interna och externa kunder, kollegor, leverantörer, transportörer och samarbetspartners.
• Delta aktivt i relevanta forum och möten.
• Utbilda kollegor på egen eller andra avdelningar i system, arbetsprocesser, arbetssätt och rutiner.
• Driva ständiga förbättringar i arbetsprocesser och rutiner.
• Leverera de planer, aktiviteter och mål som är satta för avdelningen och individuellt.
Vikariatet avser perioden mars 2022 till och med januari 2023 med möjlighet till förlängning. Din arbetsplats har du i Falkenberg och du rapporterar till Head of Warehouse Administration.
Varför ska du arbeta på Carlsberg?
Carlsberg erbjuder ett arbetsklimat som präglas av högt tempo och engagemang. Här erbjuds ett spännande och utmanande jobb i ett expansivt företag med mycket höga ambitioner. Vi är måna om att du ska känna dig trygg in din roll och ger dig rätt förutsättningar för att lyckas. För dig som motiveras av utveckling finns stora möjligheter till att växa långsiktigt inom företaget även efter vikariatsperioden!


Vad du bidrar med till teamet
Du har högskoleutbildning eller likvärdigt, gärna med inriktning mot Supply Chain. För att vara lämplig i rollen som administratör hos oss är det ett krav att du har goda kunskaper i engelska och svenska, både tal och skrift då du har många internationella relationer i denna position. Vi söker dig som har god systemförståelse och det är meriterande om du tidigare har arbetat i SAP och Astro.

Som person är du analytisk och ansvarstagande med en hög arbetskapacitet. Du tar också initiativ till utvecklings och förbättringsarbete samt har ett prestigelöst och proaktivt angreppssätt. Vidare söker vi dig som är service- och kundorienterad med mycket god samarbetsförmåga.


Skicka in din ansökan redan idag!
Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta Emma Boman på telefon 070-862 83 16 eller emma.boman@carlsberg.se. Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt, dock senast 23 februari då vi arbetar med löpande urval och kan tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag! Vi tar inte emot ansökningar via mail.
Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Anders Petersson
0768 - 95 46 67
Karl-Olof Johansson
070-3418251, 0346-721397
Björn Jönsson
0739447267
Bengt Halvarsson
+46 708644663
Bert Karlsson
0703-111264
Lars Olofsson
+46 0706-073578

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Carlsberg Sverige AB Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 februari 2022
  • Ansök senast: 24 februari 2022

Besöksadress

Årstadvägen
None

Postadress

Bryggerivägen 10
Stockholm, 16186

Liknande jobb


5 mars 2024

Lager och administration - Lund

Lager och administration - Lund

22 februari 2024

Kundmottagare/ Teknisk support

Kundmottagare/ Teknisk support

12 februari 2024